اولین فروشگاه تصویر Gree 4S در لائوس افتتاح می شود

نویسنده: مدیریت سایت
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رای)

اولین فروشگاه اختصاصی تصویر Gree 4S در لائوس در وینتیان افتتاح می شود.

 

در تاریخ 29 دسامبر 2014 ، اولین فروشگاه اختصاصی تصویر Gree 4S در لائوس با شکوه در T2 Road ، Vientiane ، لائوس افتتاح شد.

این فروشگاه اختصاصی در منطقه مرکزی وینتیان با مساحت 128 مترمربع واقع شده است. طراحی دکوراسیون فروشگاه توسط شرکت فروش خارج از کشور گری انجام می شود و دکوراسیون توسط Gree agent KHMPHONE AIR CONDITION CO.، LTD در لائوس انجام می شود. سبک دکوراسیون با فروشگاه های منحصر به فرد Gree در چین تشکیل شده است. این فروشگاه خط تولید کاملی را که در لائوس به فروش می رسد شامل RAC ، CAC ، مبرد و لوازم خانگی به نمایش می گذارد. فروشگاه انحصاری جدید ، محصولات شیک و فعالیت های تبلیغاتی ، خط تولید کامل ، قدرت فناوری و تصویر قدرتمند برند از Gree را نشان داد.

 

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه واردات انواع تجهیرات سرمایشی و گرمایشی با برند های جهانی گری ، اجنرال و دایکین توانسته است گام بسیار بزرگی در زمینه واردات ، پخش و نصب و نگهداری تجهیزات صنایع برودتی بردارد . این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه و همچنین مجوز رسمی نمایندگی گری ؛ نمایندگی اجنرال و نمایندگی دایکین در ایران را دارد . و اقدام به فروش انواع کولر گازی گری ، اسپلیت اجنرال ، کولر گازی دایکین می نماید . این شرکت با نام تجاری تک کولر در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و دفتر اصلی نمایندگی گری تهران در خیابان دماوند که آدرس دقیق و لوکیشن آن در سایت درج شده است قرار دارد . این مجموعه در زمینه فروش و نصب و نگهداری داکت اسپلیت گری  و داکت اسپلیت اجنرال دارای سابقه و پروژه های مختلف اجرایی نیز می باشد که توضیحات کامل آن در صفحه ی تخصصی ان قرار داده ایم .

از دیگر مجوز های موجود این شرکت داشتن مجوز فروش محصولات دایکین با نام تجاری نمایندگی دایکین است که در این بخش واحد اجرایی ویژه این برند تشکیل داده  و در این واحد فروشVRV دایکین به صورت ویژه و با تخفیف قرار دارد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناس های بر خط ما به صورت شبانه روزی مکاتبه نمایید.

Gree از سال 2009 به بازار لائوس وارد شده است. پس از 5 سال توسعه ، Gree به طور پیوسته و سریع در لائوس توسعه می یابد. در حال حاضر ، سهم بازار RAC از Gree تا 30٪ است. پروژه های CAC هر گوشه از لائوس را پوشش می دهد. رئیس خانه لائوس , Lao Telecom , Electricite Du Laos , Hall of AsiaEurope Summit , Vientiane Wattay Int’l Airport و Laos Satellite Ground Station همه Gree GMV ، چیلر گریز از مرکز ، تهویه مطبوع کنترل نزدیک و غیره را تصویب می کنند.

تک کولر : مجموعه تحقیقاتی و نمایندگی صنایع برودتی در تهران

آدرس :تهران ، خ دماوند ، بعد از 30 متری نارمک ، نبش خ مسعود سعد ، پلاک 468 ، واحد 2

021-77477766

 

نمایندگی گری | نمایندگی اجنرال | نمایندگی دایکین