مجمع تجهیزات برودتی و تهویه گری در لهستان

نویسنده: مدیریت سایت
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رای)

مجمع تجهیزات برودتی و تهویه گری در لهستان

 

در تاریخ 1 و 2 مارس 2016 ، مجمع تجهیزات برودتی و تهویه لهستان در ورشو برگزار می شود. به عنوان بزرگترین و متأثرترین نمایشگاه برودتی حرفه ای در لهستان ، این مجمع سالانه برگزار می شود و به میزبانی انجمن تجهیزات تهویه لهستان برگزار می شود. این مجمع عمدتا برای کانال های حرفه ای مانند موسسه طراحی مهندسی ، پیمانکار ، پرسنل نصب و غیره است. در مجموع 140 غرفه دار در این انجمن شرکت می کنند.
نمایندگی لهستانی Free Polska ، غرفه Gree بزرگترین غرفه با مساحت 50 درجه و طراحی مد روز است. انواع تقسیم مسکونی مانند GMV5 ، مسابقه Super Free ، U-Crown ، COZY ، Viola ، Lomo و ... به نمایش در آمده و بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب می کند. در طول این همایش ، ارائه محصول Gree نیز برای ارتقا culture فرهنگ سازمانی و GMV5 ، نسل جدید VRF برگزار می شود. در عصر ، مراسم اهدای جوایز سال 2016 با شکوه برگزار می شود. Free Polska جایزه اول "Delta 2016" را از آن خود کرد.
گفته می شود که گردش مالی و شاخص رشد سهم بازار از ملاحظات اصلی این جایزه است.
نمایندگی Gree Free Polka با گردش مالی 150٪ در سال 2015 و سهم بازار از 10٪ به 20٪ افزایش یافت ، رهبر بازار شده است. گری پس از دوازده سال تلاش مجدانه ، در بین مشتریان محبوب می شود. ما قصد داریم سهم بازار خود را در سال 2016 به 25٪ افزایش دهیم ، با تحقق جاه طلبی "ساخت چین ، مورد علاقه لهستان"!

 

معرفی شرکت کولر

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه واردات انواع تجهیرات سرمایشی و گرمایشی با برند های جهانی گری ، اجنرال و دایکین توانسته است گام بسیار بزرگی در زمینه واردات ، پخش و نصب و نگهداری تجهیزات صنایع برودتی بردارد . این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه و همچنین مجوز رسمی نمایندگی گری ؛ نمایندگی اجنرال و نمایندگی دایکین در ایران را دارد . و اقدام به فروش انواع کولر گازی گری ، اسپلیت اجنرال ، کولر گازی دایکین می نماید . این شرکت با نام تجاری تک کولر در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و دفتر اصلی نمایندگی گری تهران در خیابان دماوند که آدرس دقیق و لوکیشن آن در سایت درج شده است قرار دارد . این مجموعه در زمینه فروش و نصب و نگهداری داکت اسپلیت گری  و داکت اسپلیت اجنرال دارای سابقه و پروژه های مختلف اجرایی نیز می باشد که توضیحات کامل آن در صفحه ی تخصصی ان قرار داده ایم .

از دیگر مجوز های موجود این شرکت داشتن مجوز فروش محصولات دایکین با نام تجاری نمایندگی دایکین است که در این بخش واحد اجرایی ویژه این برند تشکیل داده  و در این واحد فروشVRV دایکین به صورت ویژه و با تخفیف قرار دارد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناس های بر خط ما به صورت شبانه روزی مکاتبه نمایید.

تک کولر : مجموعه تحقیقاتی و نمایندگی صنایع برودتی در تهران

آدرس :تهران ، خ دماوند ، بعد از 30 متری نارمک ، نبش خ مسعود سعد ، پلاک 468 ، واحد 2

021-77477766

 

نمایندگی گری | نمایندگی اجنرال | نمایندگی دایکین