محصولات Gree VRF گواهی AHRI آمریکایی دریافت می کند

نویسنده: مدیریت سایت
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رای)

محصولات Gree VRF گواهی AHRI آمریکایی دریافت می کند

در دسامبر سال 2014 ، محصولات Gree VRF گواهی AHRI آمریکایی دریافت می کنند و محصولات Gree VRF می توانند به آمریکا و کانادا فروخته شوند. این نشان دهنده عملکرد برجسته محصولات Gree VRF است که توسط بازار آمریکای شمالی پذیرفته شده و بسیار شناخته شده است.

با توسعه و تحقیقات چندین ساله ، گری محصولات VRF را با حقوق مالکیت معنوی خود به نسل پنجم - GMV5 تمام VRF اینورتر DC ارتقا داده است. Gree GMV5 به لطف فناوری پیشرفته اینورتر DC ، طراحی بهینه سیستم تهویه مطبوع و فناوری کنترل هوشمند دقیق ، نسبت به محصولات با نام تجاری خارج از کشور دارای کارآیی و صرفه جویی در مصرف انرژی بالاتری است و IPLV آن تا 6.8 است.

در سال 2014 ، Gree برای اولین بار اینورتر DC فتوولتائیک VRF را ایجاد کرد ، محصولات جهانی VRF را به دوران فتوولتائیک هدایت کرد ، که مسیر و مسیر جدیدی را برای این صنعت باز کرده بود. اینورتر DC فتوولتائیک Gree VRF محصولی جدید است که فن آوری فتوولتائیک ، فناوری اینورتر G10 ، فناوری کمپرسور 2 مرحله ای افزودن آنتالپی ، فن آوری کمپرسور موازی ، فناوری تولید برق بهم پیوسته و فناوری مدیریت قدرت را شامل می شود ، که دارای راندمان بالا ، صرفه جویی در انرژی ، حفاظت از محیط زیست و نصب آسان.

Gree به عنوان شرکت پیشگام جهانی در زمینه تهویه مطبوع ، به لطف فن آوری های اصلی توسعه یافته VRF از جمله مرکز رسانه ای بازی های المپیک پکن ، استادیوم اصلی و دفاتر "جام جهانی فیفا" در مناقصه بسیاری از پروژه های بین المللی برنده شده است. آفریقای جنوبی و سایر پروژه های مشهور جهانی.

 

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه واردات انواع تجهیرات سرمایشی و گرمایشی با برند های جهانی گری ، اجنرال و دایکین توانسته است گام بسیار بزرگی در زمینه واردات ، پخش و نصب و نگهداری تجهیزات صنایع برودتی بردارد . این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه و همچنین مجوز رسمی نمایندگی گری ؛ نمایندگی اجنرال و نمایندگی دایکین در ایران را دارد . و اقدام به فروش انواع کولر گازی گری ، اسپلیت اجنرال ، کولر گازی دایکین می نماید . این شرکت با نام تجاری تک کولر در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و دفتر اصلی نمایندگی گری تهران در خیابان دماوند که آدرس دقیق و لوکیشن آن در سایت درج شده است قرار دارد . این مجموعه در زمینه فروش و نصب و نگهداری داکت اسپلیت گری  و داکت اسپلیت اجنرال دارای سابقه و پروژه های مختلف اجرایی نیز می باشد که توضیحات کامل آن در صفحه ی تخصصی ان قرار داده ایم .

از دیگر مجوز های موجود این شرکت داشتن مجوز فروش محصولات دایکین با نام تجاری نمایندگی دایکین است که در این بخش واحد اجرایی ویژه این برند تشکیل داده  و در این واحد فروشVRV دایکین به صورت ویژه و با تخفیف قرار دارد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناس های بر خط ما به صورت شبانه روزی مکاتبه نمایید.

AHRI (م Instituteسسه تهویه مطبوع ، گرمایش و برودتی) صدها استاندارد آزمون برای صنعت تبرید آمریکا تهیه کرده است. AHRI نوعی سیستم گواهی بهره وری انرژی برای صنعت HVAC در آمریکای شمالی است که دارای اثر مجوز در آمریکای شمالی است. محصولات VRF دارای گواهینامه AHRI توسط America DOE مستقیماً شناخته می شوند.

در حقیقت ، محصولات Gree VRF قبلاً وارد بازار آمریکا شده اند. دریافت گواهینامه AHRI نوعی تصویب رسمی محصولات Gree VRF در بازار آمریکا است.

تک کولر : مجموعه تحقیقاتی و نمایندگی صنایع برودتی در تهران

آدرس :تهران ، خ دماوند ، بعد از 30 متری نارمک ، نبش خ مسعود سعد ، پلاک 468 ، واحد 2

021-77477766

 

نمایندگی گری | نمایندگی اجنرال | نمایندگی دایکین