بنر رسمی نمایندگی اوجنرال

وی آر اف اجنرال
کاستی اجنرال
لیست قیمت نمایندگی اجنرال
کولر گازی اجنرال
داکت اسپلیت اجنرال
چند پنله اجنرال

نمایندگی اجنرال سید خندان

نویسنده: مدیریت سایت
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

نمایندگی اجنرال سید خندان

کولر گازی اجنرال سید خندان

نمایندگی اجنرال

نمایندگی اجنرال سید خندان

اگر در منطقه سید خندان قرار دارید حتی در محلات همجوار سید خندان هستید می توانید از مشاوره های خرید این مجموعه بهره مند شوید تا به شناخت کافی از محصولات به روز gree  دستگاهی با توجه به نیاز خود خریداری نمائید. بخش فروش تک کولر انواع مختلف محصولات به روز و اصل اجنرال و همچنین واحد نصب و تعمیرات آن ، با سالها سابقه در زمینه فروش و تعمیرات ؛ نقش پررنگی را در صنایع برودتی ایران بر جای گذاشته است. نمایندگی اجنرال سید خندان با ارائه بهترین دستگاه های سرمایشی و گرمایشی و اینورتر دار و کم مصرف ، مخصوص مناطق معتدل و گرم و خشک گام بزرگی را در صنایع برودتی کشور برداشته است .

نمایندگی اجنرال سید خندان کلیه محصولات خود را با قیمت عمده با گارانتی اصل و ضمانت نامه معتبر در خدمت شما عزیزان قرار می‌دهد . اگر از وب سایت ما دیدن فرمایید متوجه میشوید که کلیه اطلاعات کولرهای گازی اجنرال به صورت دقیق در آن درج شده است. اطلاعاتی که نقش مهمی در انتخاب درست دستگاه ایفا می‌کند پشتیبان های ۲۴ ساعته سایت با اطلاعات کافی در زمینه خرید کاملا راهنمایی می‌کنند پیشنهاد ما به شما عزیزان است که حتماً اطلاعات محل نصب کولر گازی همان محلی که قرار است کولر گازی در آن نصب شود ، متراژ محل نصب ، محیط و شرایط جغرافیایی آن منطقه را به کارشناس مربوطه اعلام نمایید که آن‌ها با محاسبه ی btu دستگاه مورد نظر شما بر حسب بی تی یو  ارائه دهد.

 

معرفی شرکت کولر

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه واردات انواع تجهیرات سرمایشی و گرمایشی با برند های جهانی اجنرال ، اجنرال و دایکین توانسته است گام بسیار بزرگی در زمینه واردات ، پخش و نصب و نگهداری تجهیزات صنایع برودتی بردارد . این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه و همچنین مجوز رسمی نمایندگی گری ؛ نمایندگی اجنرال و نمایندگی دایکین در ایران را دارد . و اقدام به فروش انواع کولر گازی گری ، اسپلیت اجنرال ، کولر گازی دایکین می نماید . این شرکت با نام تجاری تک کولر در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و دفتر اصلی نمایندگی اجنرال تهران در خیابان دماوند که آدرس دقیق و لوکیشن آن در سایت درج شده است قرار دارد . این مجموعه در زمینه فروش و نصب و نگهداری داکت اسپلیت گری و داکت اسپلیت اجنرال دارای سابقه و پروژه های مختلف اجرایی نیز می باشد که توضیحات کامل آن در صفحه ی تخصصی ان قرار داده ایم .

از دیگر مجوز های موجود این شرکت داشتن مجوز فروش محصولات دایکین با نام تجاری نمایندگی دایکین است که در این بخش واحد اجرایی ویژه این برند تشکیل داده  و در این واحد فروشVRV دایکین به صورت ویژه و با تخفیف قرار دارد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناس های بر خط ما به صورت شبانه روزی مکاتبه نمایید.

 

افتخار داریم به پشتوانه بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه سیستم های تهویه مطبوع و عرضه بهترین برندهای معتبر جهانی نقشی سازنده و ثمربخش در جهت ارتقای کیفیت این صنعت ایفا نماییم.شهرت مجموعه سازنده ، کیفیت بهره گیری از فناوری های نوین ، بازدهی بالا ، بهینه سازی مصرف انرژی ، حفظ محیط زیست و هوشمند بودن تاسیسات ، معیار انتخاب و گردآوری محصولات توسط این مجموعه است در حال حاضر تجمیع هفت ستاره جهانی با نام های

  • اسپلیت های گری
  • کولر گازی های اجنرال
  • هیتاچی
  • کوکن
  • یونیفلر
  • ویزمن
  • و یازاکی

تاییدی بر این اظهارات است . ارائه راه حل های مهندسی برای کلیه پروژه های سرمایشی و گرمایشی از یک سو و تنوع و کامل بودن سبد محصولات از کولرهای گازی پنجره ای ، دیواری ، ایستاده و پرتابل ، و اسپلیت ، انواع چیلر ، پکیج و دیگهای بخار از سوی دیگر امکان پاسخگویی به نیاز های تهویه مطبوع را با به کارگیری یک یا چند نوع محصول توسط کارشناسان متخصص این فراهم نموده است . مجموعه تک کولر اولین مجموعه ی است که در ایران اقدام به معرفی و عرضه کولر گازی کم مصرف اجنرال ، کولر گازی اینورتر اجنرال ، کولر گازی تروپیکال اجنرال ، تصفیه هوا اجنرال نموده است این تکنولوژی با همکاری کمپانی یازاکی ژاپن و ویزمن آلمان قابل ارائه و هم اکنون در ساختمان ها است و آماده بازدید عموم است.

مجموعه نیا تک کولر دارای گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد2008 : 9001iso گواهینامه سیستم مدیریت شکایت مشتری 10002 iso در مدیریت رضایتمندی مشتری iso 10004 گواهینامه r&d از وزارت بازرگانی بوده و همچنین عضو انجمن صنفی مجموعه های پیمانکار تاسیسات و تجهیزات صنعتی ایران است. واحد خدمات پس از فروش با بیش از ۳۰۰ مرکز در سراسر ایران همواره آماده بازدید از پروژه ها و ارائه مشاوره رایگان پشتیبانی و تامین قطعات برای محصولات خود است انواع دستگاه های تهویه مطبوع مارک اجنرال نیز به واسطه کیفیت بالا و دارا بودن امتیاز های فوق الذکر آن را در زمره یکی از مارک های تهویه مطبوع قرار داده است که مجموعه تک کولر بر روی آن فعالیت می نماید کمپانی اجنرال با تولید انواع دستگاه های تخصصی تهویه مطبوع شامل چیلرهای سانتریفیوژ ، چیلرهای هوای خشک و آب خنک از نوع اسکرو و اسکرال  ، مینی چیلر ، روف تاپ ، پکیج ، فن کویل داکت اسپلیت و همچنین سیستم های خانگی  تهویه مطبوع ایران حضور دارد.

دفتر مجموعه تک کولر در تهران می باشد این مجموعه با سالها تجربه و تعهد آماده مشاوره رایگان به شما عزیزان در زمینه خرید انواع محصولات برودتی مجموعه اجنرال در ایران می باشد این مجموعه با فعال نمودن نمایندگی خود در منطقه سید خندان آماده ارائه خدمات نوین فروش می باشد عزیزان اگر به دنبال کالای اصل مجموعه اجنرال هستید با این مجموعه در ارتباط باشید. محصولات ارزان اما غیر اصل این محصولات برودتی در ایران بسیار زیاد می باشد این محصولات خریداری شده با عنوان کولر گازی ممکن است در ابتدا هزینه شما کم باشد اما با گذشت زمان و بعد به دلیل بی کیفیت بودن دستگاه و استاندارد نبودن قطعات غیر اصل موجب زیان مالی شما خواهد شد.

 

نمایندگی اجنرال درسید خندان

این مشاوره و تضمین را به شما خواهد داد که از نمایندگی اصلی اجنرال در ایران خریداری خواهید کرد . تمام قیمتهای ارائه شده توسط مجموعه نمایندگی اجنرال سید خندان به قیمت عمده می باشد در واقع ما محصولات خود را به قیمت عمده اما تکی به فروش می رسانیم.

 

نمایندگی اجنرال در شهر سید خندان

نمایندگی اجنرال سید خندان

نمایندگی انحصاری اجنرال در ایران با ۳۲ شعبه نمایندگی در سراسر ایران آماده پاسخگویی مشاوره رایگان و ارسال دستگاههای اصلی اجنرال میباشد. این مجموعه دارای مجوز رسمی فروش و تعمیرات در ایران می باشد یکی از محصولات پر فروش نمایندگی اجنرال سید خندان کولر گازی اجنرال میباشد .

ما به صورت اختصار از ویژگی های مهم این دستگاه کولر گازی استفاده میکنیم :

سیستم تهویه مطبوع اسپیلیت اجنرال

  • ویژگی جریان هوای قوی
  • سرمایش قوی پیشرفته
  • ذخیره انرژی زیاد
  • اینورتر دار
  • عملکرد در دمای بالای محیط
  • استفاده از مبردr410a
  • کنترل بیشتر سرعت فن

 

راهنمای خرید کولر گازی اجنرال

در خرید کولر گازی باید این را دقت کنید کولر گازی مصرف خانگی یا مصرف تجاری یا مصرف بیمارستان ، کارگاه ، کارخانه را دارد . بعد مساحت آن مکانی که باید کولر گازی آنجا نصب شود و اینکه شما در چه منطقه ای از جغرافیای قرار گرفته ای سرد معتدل گرم و یا خشک.

برای راحت تر کردن کار شما نمایندگی اجنرال سید خندان یک فرمول را برای محاسبه و ارائه خروجی آب برای راهنمایی خرید در اختیار شما عزیزان قرار داده است محاسبه بی تی یو که در این سایت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که بعد از وارد نمودن تمام داده های خواسته شده یک عددی را برای شما ارائه می دهد که شما با کمک آن می‌توانید کولر گازی اجنرال خود را انتخاب نمایید . نمایندگی اجنرال سید خندان آماده ارائه خدمات و مشخصات فنی و اختصاصی برای خرید به کلیه عزیزان  میباشد لذا با کیفیت ترین دستگاه ها را از مجموعه تک کولر بخواهید.

 

نمایش بیشتر
نمایش کمتر