بنر رسمی نمایندگی اوجنرال

وی آر اف اجنرال
کاستی اجنرال
لیست قیمت نمایندگی اجنرال
کولر گازی اجنرال
داکت اسپلیت اجنرال
چند پنله اجنرال

نمایندگی اجنرال و محصولات هم سرمایشی و هم گرمایشی

نویسنده: مدیریت سایت
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رای)

نمایندگی اجنرال و محصولات هم سرمایشی و هم گرمایشی :

نمایندگی اجنرال

شرکت اجنرال

سیستم های دوکاره در کولر گازی های اجنرال بدین معنا است که هم می تواند در تابستان و فصل گرما تولید سرما و در فصل های سرد و سوزان زمستان تولید گرما نماید و در واقع یک دستگاه دوکاره می باشد . نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش کولرهای گازی اجنرال ، تضمین بهترین قیمت های روز بازار ، با ارائه محصولاتی متنوع و کاملا تضمین شده با کیفیت و به روز ترین مدل های کولر گازی با برند اجنرال را از نمایندگی فروش ما سفارش دهید ارسال فوری و پرداخت هزینه ، ضمانت نامه و گارانتی شرکتی و معتبر جهت تضمین محصولات ارائه شده به شما مشتریان عزیز این نمایندگی بزرگترین تولید کننده سیستم های سرمایشی و تهویه مطبوع و سیستمهای گرمایشی در سراسر دنیا می باشد و به عنوان نمایندگی فروش این برند که با برند اجنرال شناخته می‌شود در شهرستان‌ها و خود پایتخت آماده ارائه خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولات اجنرال می باشد و تمامی تلاش سعی خود را دارد که بهترین ها و به روز ترین مدل های کوره های گازی و اسپلیت اجنرال و سایر محصولات سرمایشی و گرمایشی را با بهترین قیمت های روز دنیا به بازار عرضه نماید

 

معرفی شرکت کولر

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه واردات انواع تجهیرات سرمایشی و گرمایشی با برند های جهانی گری ، اجنرال و دایکین توانسته است گام بسیار بزرگی در زمینه واردات ، پخش و نصب و نگهداری تجهیزات صنایع برودتی بردارد . این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه و همچنین مجوز رسمی نمایندگی گری ؛ نمایندگی اجنرال و نمایندگی دایکین در ایران را دارد . و اقدام به فروش انواع کولر گازی گری ، اسپلیت اجنرال ، کولر گازی دایکین می نماید . این شرکت با نام تجاری تک کولر در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و دفتر اصلی نمایندگی گری تهران در خیابان دماوند که آدرس دقیق و لوکیشن آن در سایت درج شده است قرار دارد . این مجموعه در زمینه فروش و نصب و نگهداری داکت اسپلیت گری  و داکت اسپلیت اجنرال دارای سابقه و پروژه های مختلف اجرایی نیز می باشد که توضیحات کامل آن در صفحه ی تخصصی ان قرار داده ایم .

از دیگر مجوز های موجود این شرکت داشتن مجوز فروش محصولات دایکین با نام تجاری نمایندگی دایکین است که در این بخش واحد اجرایی ویژه این برند تشکیل داده  و در این واحد فروشVRV دایکین به صورت ویژه و با تخفیف قرار دارد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناس های بر خط ما به صورت شبانه روزی مکاتبه نمایید.

همانطور که می دانید امروزه بخش عمده‌ای از زندگی بشر در داخل ساختمان ها سپری می شود پس از این فضای داخل ساختمان ها که جهت زندگی کردن و همچنین جهت کار کردن مورد استفاده قرار می گیرد باید یک محیطی کاملا دلپذیر راحت و بهداشتی باشد جهت این امر باید در محیطی که از آن جهت زندگی کردن استفاده می شود هوا را مطابق شیوه های خاصی که امروزه با استفاده از کولرهای گازی گرمایشی و سرمایشی که مورد استفاده قرار می گیرد کولرهای گازی اجنرال که به بازار عرضه میشود یکی از معتبرترین تاسیسات در مهندسی مکانیک به شمار می آید به که می تواند با توجه به عملکرد و کاربردی که دارد در فضاهای متفاوت در تنوع بالا جهت خدماتی ارزنده به متقاضیان و مشتریانی که قصد خرید کولرهای گرمایشی و سرمایشی را دارند به وب سایت رسمی این نمایندگی با برند اجنرال مراجعه نمایند از مهمترین ویژگی‌های کولرهای گازی سرمایشی و گرمایشی اجنرال می توان به موارد زیر اشاره نمود درجه حرارت رطوبت هوا سرعت ازش هوا پاک و تمیزی هوا از گرد و خاک و باکتریها و غیره را می توان کرد دلیل تنظیم و تثبیت گرداند .

نمایندگی فروش کولرهای گازی اجنرال آماده است که با ارائه سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطلوب و با ارایه بهترین برندهای جهانی فعالیت گسترده خود را در شهر بزرگ تهران در جهت ارتقاء کیفیت این صنعت ایفا نماید و به عنوان یک نماینده شناخته شده نقشی سازنده و ثمربخش در ارائه محصولات سرمایشی و گرمایشی و جایی بگذارد.

 

 

جهت خرید و مشاهده محصولات دوکاره (سرد و گرم ) اجنرال کلیک نمائید