نمایندگی های گری فیلیپین از Gree بازدید کردند

نویسنده: مدیریت سایت
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 2.75 (2 رای)

نمایندگی های گری فیلیپین از گری بازدید کردند

 

 

از 26 تا 28 ژانویه 2016 ، رئیس کارلو ، نماینده گری Philippine ، فیلیپین Climate Solution Inc (FCSI) ، و نمایندگی های فروش از گری HQ بازدید کردند و بازار تهویه مطبوع چین را بررسی کردند.

در حال حاضر ، بازار تهویه مطبوع تجاری در فیلیپین بیشتر تحت سلطه مارک های آمریکایی یا ژاپنی است. با این حال ، همراه با توسعه سریع اقتصاد فیلیپین و علاقه به تجارت چینی در بازار محلی ، سیستم های تهویه مطبوع تجاری گری به تدریج توسط بسیاری از پروژه های فیلیپین مانند ساختمان دولت چینی ، قهوه خانه استارباکس ، فروشگاه تویوتا 4S و غیره شناخته می شوند. .

بیشتر اعضای بازدید کننده کارشناسان ارشد محلی تهویه مطبوع تجاری هستند که به شدت تحت تأثیر فرهنگ آمریکا قرار دارند. آنها به مارک تهویه مطبوع آمریکا عادت کرده اند و قبلاً به مارک گری اعتماد ندارند. با این حال ، پس از دو روز تحقیق ، کارشناسان اظهار داشتند که برداشت آنها از "ساخت چین" کاملاً تغییر کرده است.

در طول دوره بازدید ، گروه نمایندگی از شرکت فروش گری و فروشگاه انحصاری در Zhuhai بازدید کردند و دانش زیادی در مورد سیستم عملیاتی گری در بازار داخلی و تجربه موفقیت آمیز فروش نیز کسب کردند.

در روز دوم ، فروشندگان از نمایشگاه گری ، آزمایشگاه ، کارگاه تولید دقیق و پروژه چیلر گریز از مرکز فتوولتائیک بازدید کردند. بیشتر فروشندگان اظهار داشتند که از مقیاس بزرگ درجه ، قدرت تحقیق و توسعه ، تولید با بازده بالا و کنترل کیفیت شوکه شده اند. آنها به ویژه به چیلر گریز از مرکز فتوولتائیک و محصولات VRF علاقه مند هستند ، زیرا برق کافی نیست و برق در فیلیپین بسیار گران است.

 

در جلسه سمینار ، دستیار مدیر کل شرکت فروش گری در خارج از کشور ، گنگ وانگلون سلام خود را به همه بازدید کنندگان نشان داد. علاوه بر این ، او آرزو می کند که نمایندگان نمایندگی پس از این بازدید تحت تأثیر برند گری و "ساخت چین" قرار بگیرند. وی معتقد بود که گری تحت حمایت نماینده و فروشندگان موفقیت بیشتری کسب خواهد کرد.

 

آقای کارلو ابراز داشت که او 10 سال با گری همکاری داشته و همکاری در آن سالها بسیار دلپذیر بوده است. وی که تحت تأثیر حالت بازاریابی درجه در چین قرار دارد ، از سال 2016 شرکت جدید FCSI (جدا از گروه اوگونگ) را برای تجارت تهویه مطبوع تأسیس کرد. وی همچنین اظهار داشت که گرچه در حال حاضر علاقه به مارک گری در بازار فیلیپین محدود است ، گری به مارک معروف بین المللی تبدیل خواهد شد در آینده نزدیک در فیلیپین. ساخت کشور چین ، مورد علاقه جهانیان است.

 

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه واردات انواع تجهیرات سرمایشی و گرمایشی با برند های جهانی گری ، اجنرال و دایکین توانسته است گام بسیار بزرگی در زمینه واردات ، پخش و نصب و نگهداری تجهیزات صنایع برودتی بردارد . این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه و همچنین مجوز رسمی نمایندگی گری ؛ نمایندگی اجنرال و نمایندگی دایکین در ایران را دارد . و اقدام به فروش انواع کولر گازی گری ، اسپلیت اجنرال ، کولر گازی دایکین می نماید . این شرکت با نام تجاری تک کولر در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و دفتر اصلی نمایندگی گری تهران در خیابان دماوند که آدرس دقیق و لوکیشن آن در سایت درج شده است قرار دارد . این مجموعه در زمینه فروش و نصب و نگهداری داکت اسپلیت گری  و داکت اسپلیت اجنرال دارای سابقه و پروژه های مختلف اجرایی نیز می باشد که توضیحات کامل آن در صفحه ی تخصصی ان قرار داده ایم .

از دیگر مجوز های موجود این شرکت داشتن مجوز فروش محصولات دایکین با نام تجاری نمایندگی دایکین است که در این بخش واحد اجرایی ویژه این برند تشکیل داده  و در این واحد فروشVRV دایکین به صورت ویژه و با تخفیف قرار دارد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناس های بر خط ما به صورت شبانه روزی مکاتبه نمایید.

 

تک کولر : مجموعه تحقیقاتی و نمایندگی صنایع برودتی در تهران

آدرس :تهران ، خ دماوند ، بعد از 30 متری نارمک ، نبش خ مسعود سعد ، پلاک 468 ، واحد 2

021-77477766

 

نمایندگی گری | نمایندگی اجنرال | نمایندگی دایکین