چیلر آبی اسکرال گری

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رای)

دستگاه چیلر آبی اسکرال گری

در سه ظرفیت kw 75.2، kw111.0 و kw152.0  قابل عرضه می باشد که این دستگاه ها جهت اطمینان از عملکرد مطلوب، تحت آزمایش هایی در شرایط سخت نظیر حرارت بیش از حد و یا ورودی آب با دمای خیلی

پائین و یا روشن/خاموش نمودن مکرر قرار گرفته است. بدلیل کنترل ظرفیت اتوماتیک چیلر با چند کمپرسور راندمان دستگاه در بار جزئی افزایش یافته است.در صورتیکه از نوع کابینت دار چیلر استفاده شود امکان نصب در فضای باز نیز در شرایط خاص امکان پذیر می باشد که با حذف موتورخانه و صرفه جویی در فضای آن همراه خواهد بود. (کابینت دستگاه به صورت انتخابی بوده و دستگاه در حالت استاندارد بدون کابینت می باشد). طراحی مدولار با حجم کم و ساختار فشرده موجب راحتی در حمل و نقل و نصب و کاهش هزینه نگهداری می شود. به دلیل مستقل بودن سیستم سرمایش، هنگام تغییر یک ماژول اختلالی در کار سایر اجزاء بوجود نمی آورد.

این سری از چیلرها قابلیت اتصال کنترلی و مکانیکی تا ۱۶ دستگاه را با یکدیگر دارند و قادر خواهند بود ظرفیتهای درخواستی بالا را نیز پوشش دهند.کمپرسور اسکرال پیشرفته گری، با آب بندی مناسب، عدم نشتی و آسیب پذیری و صدای کمتر طر احی شده بطوریکه یکی پس از دیگری شروع به کار کرده و عملکرد یکنواخت کمپرسورها موجب افزایش عمر دستگاه    می گردد.

 

بدلیل کنترل ظرفیت اتوماتیک چیلر با چند کمپرسور راندمان دستگاه در بار جزئی افزایش یافته است و همچنین اواپراتور با فن آوری انحصاری گری و قابلیت تنظیم جریان )دِبی( موجب افزایش چشمگیر در دمای مرحله تبخیر و بالارفتن عملکرد چیلر

می گردد. بکارگیری تکنیک شیر انبساط الکتریکی امکان کار دستگاه در محدوده وسیعی را فراهم می آورد. آب ورودی دستگاه در بازه دمایی -۷°C تا ۴۲°C و همچنین مایع مبرد خروجی تا دمای ۵۵°C نیز می تواند باشد. اواپراتور پوسته لوله خشک با راندمان بالا جهت اطمینان از برگشت روغن بکارگرفته شده است. روغن روانساز آمیخته با مبرد وارد کمپرسور می گردد و در این حالت ذره ای روغن بر دیواره مبدل نمی چسبد و بنابراین موجب افزایش انتقال حرارت در اواپراتور دستگاه می گردد.

 

در مورد سیستم کنترلی لازم به توضیح است که کنترل کننده سیمی با قابلیت نصب در خارج از فضای موتورخانه امکان دسترسی به تمامی اطلاعات و شرایط دستگاه ها)تا ۱۶ دستگاه( را فراهم می آورد. با برنامه ریزی امکان خاموش- روشن ، زمانبندی و عملکرد کاملاً اتوماتیک تمامی تجهیزات جانبی فراهم می شود . دریافت اطلاعات و کنترل دستگاه بوسیله ی رمز ورود صورت می گردد که دسترسی به تجهیزات را کاملاً محدود می نماید.

 

 

 

معرفی شرکت کولر

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه واردات انواع تجهیرات سرمایشی و گرمایشی با برند های جهانی گری ، اجنرال و دایکین توانسته است گام بسیار بزرگی در زمینه واردات ، پخش و نصب و نگهداری تجهیزات صنایع برودتی بردارد . این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه و همچنین مجوز رسمی نمایندگی گری ؛ نمایندگی اجنرال و نمایندگی دایکین در ایران را دارد . و اقدام به فروش انواع کولر گازی گری ، اسپلیت اجنرال ، کولر گازی دایکین می نماید . این شرکت با نام تجاری تک کولر در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و دفتر اصلی نمایندگی گری تهران در خیابان دماوند که آدرس دقیق و لوکیشن آن در سایت درج شده است قرار دارد . این مجموعه در زمینه فروش و نصب و نگهداری داکت اسپلیت گری  و داکت اسپلیت اجنرال دارای سابقه و پروژه های مختلف اجرایی نیز می باشد که توضیحات کامل آن در صفحه ی تخصصی ان قرار داده ایم .

از دیگر مجوز های موجود این شرکت داشتن مجوز فروش محصولات دایکین با نام تجاری نمایندگی دایکین است که در این بخش واحد اجرایی ویژه این برند تشکیل داده  و در این واحد فروشVRV دایکین به صورت ویژه و با تخفیف قرار دارد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناس های بر خط ما به صورت شبانه روزی مکاتبه نمایید.

Chilled water   Cooling water  
اختلاف دمای آب خروجی و ورودی(C°) دمای آب خروجی(C°) اختلاف دمای آب خروجی و                                         ورودی(C°) دمای آب ورودی(C°)
۲.۵~۸ ۵~۱۵ ۲.۵~۸ ۲۰~۴۰                         Cooling
۳.۵~۹ ۳۵~۵۵ ۲.۵~۸ Heating                     ۱۵~۳۰