چیلر جذبی یازاکی

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.50 (1 رای)

 

به جرأت می توان ادعا نمود چیلرهای ابزوبشن یازاکی با طراحی بی نظیر، ظرافت و تکنولوژی به کار گرفته شده در تولید چیلر سایزهای کوچک و میانی، برترین محسوب شده به طوری که این شرکت تمرکز فعالیت خود را به منظور تولید و صدور کالا به آمریکای شمالی و اروپای غربی و بازار داخلی(ژاپن)معطوف ساخته است.
تمامی چیلرها در کارخانه به مدت دو ساعت تحت تست عملکرد قرار می گیرند. امکان نصب چیلرهای یازاکی در فضای خارج از ساختمان بهمراه ارتعاش بسیار کم بدون نیاز به راهبری خاص از مهمترین ویژگی ها و مزایای این دستگاه است.  همچنین لازم به ذکر است که با توجه به مصرف بسیار پایین برق این دستگاه و حداقل بودن آلودگی آن، اصطلاح دوستدار محیط زیست به این دستگاه اطلاق می شود.
این دستگاه در انواع ذیل قابل عرضه است:

 چیلر جذبی آبگرم سری WFC مدولار


این چیلردر ظرفیت های Kw17.6 الی Kw175.8 عرضه می شود که با اتصال به آبگرم به عنوان منبع تغذیه دستگاه امکان  تولید سرما را جهت مصرف خانگی، تجاری، صنعتی را داشته که قابلیت نصب در محوطه باز(بالای بام …)و داخل موتورخانه ساختمان یا در هر فضای داخلی ساختمان را دارد.اتصال به پنلهای خورشیدی که امکان استفاده از انرژی پاک و رایگان خورشید را به دنبال دارد. ایران در نقطه ای از جهان واقع شده که جزء پرآفتاب ترین  کشورهای جهان محسوب می شود نصب چندین پنل جذب انرژی خورشید در بالای بام یاهر جایی که ارتباط مستقیم با نور خورشید داشته باشد و انتقال انرژی مذکور به داخل این سری از چیلرها امکان سرد و گرمکردن ساختمان را در فصلهای مختلف سال میسر می سازد و از یک تأمین کننده آبگرم به منظور پشتیبانی در زمانی که منبعانرژی خورشیدی (شب)وجود ندارد استفاده می شود.

 

 

تأمین انرژی از طریق دیگ آبگرم(شوفاژ)
با قرار گیری چیلر مناسب و متناسب در داخل موتورخانه و کنار دیگ شوفاژ امکان انتقال انرژی تولیدی از دیگ به چیلربه آسانی وجود دارد. انتقال آب سرد تولید شده توسط چیلر به داخل ساختمان و توزیع آن توسط فن کویلها، سرد کردن ساختمان به سادگی صورت می پذیرد.


 تولید سرما از انرژی مازاد
گاهی مواقع در صنایع و یا ساختمانهای تجاری نظیر بیمارستانها، هتلها و … از دیزل ژنراتور به منظور تولید برق استفاده می شود که با انتقال گرمای تولیدی از ژنراتور مذکور به چیلر می توان به سادگی و رایگان تولید سرما نمود و از آن استفاده کرد و بار ناشی به منظور تولید سرما توسط دستگاههای الکتریکی نظیر کولر گازی و … را از ژنراتور حذف نموده که درمصرف سوخت و سرمایه گذاری اولیه صرفه جویی قابل توجهی می شود که بسیار حائز اهمیت می باشد.

 

 

 

معرفی شرکت کولر

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه واردات انواع تجهیرات سرمایشی و گرمایشی با برند های جهانی گری ، اجنرال و دایکین توانسته است گام بسیار بزرگی در زمینه واردات ، پخش و نصب و نگهداری تجهیزات صنایع برودتی بردارد . این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه و همچنین مجوز رسمی نمایندگی گری ؛ نمایندگی اجنرال و نمایندگی دایکین در ایران را دارد . و اقدام به فروش انواع کولر گازی گری ، اسپلیت اجنرال ، کولر گازی دایکین می نماید . این شرکت با نام تجاری تک کولر در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و دفتر اصلی نمایندگی گری تهران در خیابان دماوند که آدرس دقیق و لوکیشن آن در سایت درج شده است قرار دارد . این مجموعه در زمینه فروش و نصب و نگهداری داکت اسپلیت گری  و داکت اسپلیت اجنرال دارای سابقه و پروژه های مختلف اجرایی نیز می باشد که توضیحات کامل آن در صفحه ی تخصصی ان قرار داده ایم .

از دیگر مجوز های موجود این شرکت داشتن مجوز فروش محصولات دایکین با نام تجاری نمایندگی دایکین است که در این بخش واحد اجرایی ویژه این برند تشکیل داده  و در این واحد فروشVRV دایکین به صورت ویژه و با تخفیف قرار دارد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناس های بر خط ما به صورت شبانه روزی مکاتبه نمایید.

 

و یا با انتقال هر نوع گرمای تولیدی در صنایع امکان بازیافت انرژی را به سهولت می توان صورت داد.

• چیلرهای سری K
این سری از چیلرها در ظرفیت های ۱۰ الی ۱۰۰ تن تبرید عرضه می شود  که از نوع شعله یا احتراق مستقیم دو اثره باراندمان بالا می باشند. و با مصرف گاز شهری سرمای مورد لزوم را تولید می نمایند، ماشین مذکور قابلیت نصب در هوای آزاد، بالای بام و یا داخل موتورخانه را دارد کیفیت و تکنولوژی ساخت بالای ماشین مذکور هزینه های راهبری و نگهداری را به حداقل ممکن رسانده است.
• چیلر سری MG
این سری از چیلرها در ظرفیت های ۱۵۰ الی ۲۰۰ تن تبرید عرضه می شود.  سری MG با احتراق مستقیم گاز شهری و بهره گیری از تکنیک دو اثره از راندمان بسیار بالائی برخوردار می باشد. سیستم حفاظتی و کنترلی پیشرفته به کار گرفته شده در این سری از ماشینها آنها را به نمونه مثال زدنی تبدیل نموده است. این سری از ماشینها قابلیت نصب در هوای آزاد ، بالای بام و یا درون موتورخانه را دارد.