بنر رسمی نمایندگی اوجنرال

وی آر اف اجنرال
کاستی اجنرال
لیست قیمت نمایندگی اجنرال
کولر گازی اجنرال
داکت اسپلیت اجنرال
چند پنله اجنرال

طریقه درست نگهداری از کولرگازی اجنرال

نویسنده: مدیریت سایت
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

طریقه درست نگهداری از کولر گازی اجنرال

 

امروز قصد داریم طی یک مقاله، شما را با طریقه صحیح نگهداری از کولر گازی اجنرال آشنا کنیم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 در ابتدا لازم می بینیم که تعریف کوتاهی از کولر گازی را برایتان بیان کنیم تا آشنایی ابتدایی ای با آن پیدا کنید.

کولر گازی اجنرال دستگاهی است که حرارت را از محیط با دمای پایین گرفته و به محیط با دمای بالا می دهد. این دستگاه، عمل ذکر شده را به کمک انرژی الکتریکی و تبخیر گاز و تقطیر دوباره همان گاز انجام می دهد.

حال در خدمت شما هستیم با چند نکته مهم در رابطه با نحوه نگهداری درست از کولر گازی اجنرال:

 

  • 1-نکته اول اینکه برق ورودی کولر گازی نباید نوسان داشته باشد.
  • 2-کولر گازی اجنرال نباید تمام وقت با تمام قدرت کار کند.
  • 3-فیلتر ها و توری های کولر گازی باید حداکثر هر 30 روز یکبار شسته شوند. این عمل باعث تصفیه هوای اتاق و کارکرد بهتر کولر گازی اجنرال می شود.
  • 4-به هیچ وجه نباید در حالت روشن، حالت گرمایش و سرمایش کولر گازی اجنرال را تغییر داد. بلکه آنرا خاموش کرده و تنظیمات حالت Mode را انجام داده و سپس روشن می کنیم.
  • 5-هیچ وقت در یک مکان نباید کولر گازی اجنرال و آبی با هم کار کنند. زیرا کولر آبی رطوبت به هوا وارد می کند در حالیکه کولر گازی اجنرال رطوبت را از هوا می گیرد.
  • 6-جهت اطمینان از کم نشدن گاز کولر گازی اجنرال، حتما آنرا سالیانه به کمک افراد متخصص سرویس نمایید. زیرا کم شدن گاز کولر، باعث صدمه شدید کمپرسور کولر گازی اجنرال می شود.
  • 7-اگر احساس کردید از قدرت کولر گازی کم شده و یا باد گرم می دهد، سریعا آنرا خاموش کرده و با تعمیرکار تماس حاصل فرمایید.
  • 8-حتما جلو و عقب کندانسور به فاصله حداقل یک متر فضای خالی وجود داشته باشد. در غیر این صورت، انتقال حرارت بین کندانسور و محیط به خوبی انجام نمی پذیرد و کمپرسور کولر گازی صدمات شدیدی می بیند.

معرفی شرکت کولر

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه واردات انواع تجهیرات سرمایشی و گرمایشی با برند های جهانی گری ، اجنرال و دایکین توانسته است گام بسیار بزرگی در زمینه واردات ، پخش و نصب و نگهداری تجهیزات صنایع برودتی بردارد . این مجموعه دارای مجوز رسمی از اتحادیه و همچنین مجوز رسمی نمایندگی گری ؛ نمایندگی اجنرال و نمایندگی دایکین در ایران را دارد . و اقدام به فروش انواع کولر گازی گری ، اسپلیت اجنرال ، کولر گازی دایکین می نماید . این شرکت با نام تجاری تک کولر در تمام شهر های ایران نمایندگی دارد و دفتر اصلی نمایندگی گری تهران در خیابان دماوند که آدرس دقیق و لوکیشن آن در سایت درج شده است قرار دارد . این مجموعه در زمینه فروش و نصب و نگهداری داکت اسپلیت گری  و داکت اسپلیت اجنرال دارای سابقه و پروژه های مختلف اجرایی نیز می باشد که توضیحات کامل آن در صفحه ی تخصصی ان قرار داده ایم .

از دیگر مجوز های موجود این شرکت داشتن مجوز فروش محصولات دایکین با نام تجاری نمایندگی دایکین است که در این بخش واحد اجرایی ویژه این برند تشکیل داده  و در این واحد فروشVRV دایکین به صورت ویژه و با تخفیف قرار دارد . اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناس های بر خط ما به صورت شبانه روزی مکاتبه نمایید.